Headlines News :

>
Home » , , » Membongkar Rahsia Kekayaan Nusantara : Arahan Grand Master Elite (Siri 3)

Membongkar Rahsia Kekayaan Nusantara : Arahan Grand Master Elite (Siri 3)

Kedatangan fellowship of the ring tepat pada masanya kesengsaraan, pepecahan dan masalah sikap yang berada di kemuncak. Rata-rata orang islam telah dihina dan disiksa di dengan kejam. Kedatangan Grand Master ini adalah amat ditunggu dan sedang dinantikan ke negara kita, perlu diingat mereka ini adalah golongan yang sedikit bukannya ramai dan antara mereka adalah melayu.

Siapakah mereka? kita sendiri tidak tahu, tidak siapa akan tahu kerana mereka punyai kuasa perlindungan Allah yang Maha Kuasa, tidak dapat ditembusi oleh mana-mana agen perisik yang sedang memburu mereka serata dunia menggunakan teknologi facebook, akaun google. Mereka tidak akan dapat dikesan kerana mereka tidak akan sesekali mendedahkan siapa mereka sebenar. Namun, mereka sedar mereka adalah yang terpilih!

Apa yang pasti, mereka punyai ramai agen dan salah seorang agen dari agen mereka yang terpilih sudah berjumpa dan berurusan dengan PM tuk diberikan amanah pembahagian harta yang amat besar dan melimpah ruah. Dia akan kembalikan semula harta-harta milik raja-raja melayu yang di simpan berpuluh2 tahun di UK, US dan sekutunya.

Kuasa Dunia yang telah datang ke Putrajaya bulan Oktober untuk meminta dana dari PM dalam bentuk bisnes deals.

sumber canada news


Mengapa China?

Kerana di China punyai kuasa ketenteraan yang paling besar di dunia pada masa ini. Di saat ekonomi US dan Eropah akan runtuh, segala jongkong-jongkong emas sultan-sultan malaysia akan berpindah di China. Ini adalah sumber yang didedahkan pada media semuanya berlaku pada bulan oktober pinjaman untuk china RM511billion, pinjaman untuk canada USD36 billion korang kali lah sendiri dengan 3.18 agaknya berapa lah..dan semakin ramai lagi kuasa besar dunia akan datang bertemu dengan Najib.

Nak pinjam kenalah tunjukkan proposal ...masing-masing akan bawa proposal masing-masing...kita nantikan kedatangan obama dan sekutnya yang sombong dan bongkak...ke putrajaya. Mengadap kepada pemegang kunci amanah harta ini. Ekonomi US yang dah semakin nyawa-nyawa ikan ni dah tak boleh lagi tunggu lama, duit rothschild yang selama ini mereka gunakan dan jadi modal pusingan dah semakin lama semakin susut.

Sebagaimana yang kita tahu, Malaysia akan menjadi negara yang digeruni dunia tak lama lagi,...sebab utama adalah melayu, ya melayu....salah seorang bangsa melayu yang paling geruni dan ditakuti adalah dari grand elite "world class player" kerana dia...adalah melayu dan melayu itu islam. Satu kumpulan kecil yang akan berlawan dengan New World Orders yang mencatur permainan ekonomi, politik dan sosial dunia selama ini.


Bersambung...
amaran
di larang percaya sehingga membawa maut
penulis: unknown jantan
Amaran atikel ini akan ditutup serta merta bila-bila masa 

Terkini 



Adakah semua ini satu kebetulan?

Share this article :

0 comments :

 
Support : Creating Website | Mahapatih Srinagasari Jayapura Negara | Sun Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2013. AMGINT GLOBAL - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by Love and Care