Headlines News :

>
Home » , , » Datuk Nasir Safar : Senyum Dalam Tangisan

Datuk Nasir Safar : Senyum Dalam Tangisan

Lanjutan dari tulisan saya  bertarikh 26.9.2013,

Datuk Nasir Safar : Pemimpin Di Hati Rakyat


Pada tarikh tersebut juga, satu nota saya catatkan di Facebook,

"Di saat kini hanya milikki RM1.18 dalam akaun bank, aku kuatkan semangat untuk teruskan perjalanan dan YAKIN PERTOLONGAN DARI ALLAH. 

Usahaku dan rakan-rakan ini demi kepentingan puluhan ribu ahli AMGINT yang kini di perlukan satu perubahan dan pembelaan..... Ini di sebabkan berlaku krisis kepimpinan dan pecah amanah dan pengurusan yang hanya di monopoli oleh seorang individu...akhirnya menyerah kalah ......

Ro
h Perjuangan JIHAD EKONOMI yang telah di semai dan dipraktikkan dalam AMGINT mendapat sambutan semua pihak... saat ini kami semua perlukan bantuan dan pertolongan dari Pemimpin2 Negara untuk membantu kami semua meneruskan JIHAD EKONOMI ini.
Semoga Allah hadirkan pemimpin negara sebagai Penyelamat yang prihatin dan bantu kami .
 

Walaupun caraku ini agak ganjil, ini yang boleh ku buat..... Pemimpin pertama aku maklumkan ialah 
 Datuk Nasir Safar II "


Kata-kata yang penuh makna tersurat dan tersirat yang penuh keikhlasan dari Datuk Nasir Safar dalam komen di Facebook saya memberi satu suntikan padaku untuk selesaikan cabaran yang di hadapi dalam AMGINT.

Berikut ialah komen Datuk Nasir Safar'

Alhamdulilah ..... syukur .... Terima kasih sahabat .... saya turut merasai kegetiran ini dlm rangka yang berbedza . Namun saya tetap bertawakal dan bertekad bersunggoh2 berdasarkan keupayaan yang ada , terus bangkit menyumbang bakti demi satu perjuangan milik kita . Saya bersedia terkorban demi mengangkat kebenaran .

SENYUM DLM TANGISAN ....... 

saya tetap melangkah biarpun dipersisiran . Alhamdulilah .... syukur .... semangat saya masih kuat bagi menghadapi gelombang politik . Saya doakan semuga anda bangkit kembali dgn semangat baru . Allah akan bantu kita ......

pada 26hb September pukul 10.03 ptg



ALLAH AKAN BANTU KITA...

Alhamdulillah, kami dalam AMGINT bangkit dan bersatu bersama untuk tempuhi cabaran dan dengan Pertolongan dari Allah, maka dalam masa singkat sahaja segala permasalahan dapat di selesaikan dan mengorak maju ke depan untuk memertabatkan Malaysia kepentas dunia.


AMGINT GLOBAL  menyediakan ' JIHAD EKONOMI ' melalui PROGRAM PEMBANGUNAN USAHAWAN KREATIF kepada para-para usahawan yang ingin bersama kami agar mampu bersaing dan mempunyai pelaburan, asset dan simpanan. Kami menyediakan pelbagai produk seperti pengiklanan,pelaburan, yayasan, seminar dan bimbingan dan lain - lain lagi.

Pengurusan AMGINT GLOBAL adalah sebuah pasukan gabungan profesional berpengalaman dariPELBAGAI SEKTOR PERNIAGAAN yang berbeza bagi menyediakan ' LEBUH RAYA ' bagi peluang-peluang perniagaan kepada semua.
 
Produk pengiklanan dalam pelbagai bentuk mengikut trend terkini seperti kotak-kotal iklan, banting, banner, video, handaphone yang boleh dipertontonkan di seluruh dunia melalui laman web kami, media sosial dan handphone adalah satu peluang yang terbaik bagi usahawan memasarkan apa saja bentuk perniagaan dengan kos yang cukup murah.
 
Kita juga mengadakan seminar dan memberi bimbingan dan pendidikan keusahawanan kepada rakyat Malaysia serta ahli-ahli dari negara-negara lain.  Membantu merekabersedia untuk menghadapi dunia perniagaanyang sebenar.Adalah menjadi tanggungjawabkitauntuk memastikan bahawasemua ahli keluargaAMGINT GLOBALmempunyai  bimbingan yang cukup dan pengetahuan sebelum menghadapi halangan dan rintangan mereka untuk menjadi nyata.
Kami mengucapkan tahniah kepada bakal usahawan untuk berjaya bersama-sama dengan kami, ke arah masa depan untuk mencipta pendapatan yang baik dan jutawan di AMGINT GLOBAL.


Maklumat lanjut sila klik.

.Ekonomi Islam adalah berteraskan Kasih Sayang dan manusia adalah sebagai aset utama.  


Share this article :
 
Support : Creating Website | Mahapatih Srinagasari Jayapura Negara | Sun Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2013. AMGINT GLOBAL - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by Love and Care